tisdag 10 maj 2011

En skön söndag

Hejsan där!


Isöndax var jag helt ledig. Jag gjorde bara mysiga saker utan några måsten.
Börja med en lång, härlig frukost tillsammans med killen. Fortsate med att åka till Stugan (min bror och hans frus ställe), kom lagom för att få vara med på kosläppet på Snökulla.
Glada kor som smög ut ur ladan!






Sen tog jag det bara lugnt i solen.
Var faktist roligt att se på när andra sliter, de bygger en altan.
Gick en sväng, hitta blommande blåbärs buskar.




Albin kom och ville gossa med mej oxå.





En JÄTTE bra dag blev det!!!
Tack alla som lät mej bara vara i söndax!


Kramar

3 kommentarer:

  1. Fram för fler sådana dagar! Låter hur ljuvligt som helst!

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att bara vara!!! Härliga bilder bjöd du också på! Tack!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Tack för din gulliga kommentar i min blogg!
    Du undrade hur jag gjort flaskboxkortet.
    Det är uppdelat i 3 delar:
    *lock, med flikar nedvikta på varje sida, att limma på
    *rektangulär cardstock, bigad på 2 ställen, så den bilar 3 sidor, också med flikar för lim på båda kortsidorna
    *"fjärde sidan", en smal bit cardstock
    Jag dekorerade allt klart innan jag limmade ihop delarna. Limmade fast "fjärde sidan" på den delen som hade 3 sidor, lirkade sen i locket i toppen och limmade där också.
    Hoppas du fick någon klarhet! Hör av dig igen annars :)
    Kram!

    SvaraRadera