fredag 9 september 2011

Om skolan!

Nu blir det lite om skolan!
Idag har jag/vi gått i 2 veckor, vi har fått jätte bra kontakt med varandra i hela klassen.
Vi har fått en läxa tills på måndag, göra ett kolage om sej själv... Men det blev en liten bok.











Jag har med flit hoppat över några sidor som jag har skrivit på om mej själv.
Igår var vi indelade i olika grupper, vår grupp skulle göra centrum med rullstol. Vi skulle ta reda på hur lekparken var och olika affärer. Mycket intressant!!


Leka barn, leka bäst

Det är inte lätt...
Men väldigt kul och lärorikt.
Jag har gjort en notisbok till skolan oxå, en som jag skriver lite allt i.




Nu blev det en massa!!! 
Kramar på er alla!!!

1 kommentar:

  1. Härligt med en hel "collagebok"!! och så roligt att du trivs med skolan!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera