söndag 26 februari 2012

Mycket nytt...

Alla 3 på deras egna bänk

Spanaren

Våra håriga små vänner trivs jätte bra här. Far fixa en bänk till dem, fast tanken var att ha blommor där senare. Men nu har de tagit över :-)

Var i stan med Magnus å shoppa lite. Vi hitta snygga lampor till vårat sovrum!




Vi köpte även en hårig gräddvit matta att ha under köksbordet. Den kosta BARA 500kr, just nu ligger den ihop rullad. Håller på att städar, innan den läggs på. Men jag ska visa den sen.
Min vän på skolan fyller 19 år, hon hade ett kalas igår som jag gick på. Kan ju inte komma tommhänt, så det blev en liten tavla som jag scrappa ihop, här kommer den!!


Fågeln har jag målat själv


TACK FÖR ATT NI TITTAR IN OCH SÄGER NÅGOT!!!
Kramar

5 kommentarer:

  1. Jättesnygg lampa! Blir man bjuden på mat innan vi åker på fredag? Så kan jag ju se hur ni har fått det också... ;)
    Superfin fågel, du är duktig på att rita du!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. En underbart snygg tavla och jättefina inköp du gjort!
    Åååå, det är så roligt att handla till ett nytt hem :)

    Så klart katterna vill ha den härliga bänken!
    Du får helt enkelt ha blommorna någon annan stans ;)

    SvaraRadera
  3. Jättefin lampa! Tavlan är ju en höjdare! Tänk att få nåt så fint och unikt! (...och så bra att kunna fixa presenter själv!)
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Tack åter igen för den fina tavlan, den är supersnygg. :)

    SvaraRadera
  5. Du är med i tidningen! http://www.nwt.se/karlstad/article1066957.ece

    SvaraRadera