lördag 31 mars 2012

I dag...

har jag suttit å pysslat lite....
Jag har gjort detta fågel kort, ej för att skicka. Tänkte att det blir ett bra kort att sätta i en påskbukett!




Passa på å gjorde två vanliga påsk kort, men de blev dystra på något vis.





Så jag la ner pysslandet för idag... Vill ju göra GLADA påsk kort ju!!!
Ikväll ska jag följa med far på The Spotnicks, han fick en biljett i förtidig födelsedags present av mor och Björn. Var ju vad far lyssna till på urtiden :-)


Jag gjorde en tavla till min vän som rädda oss från Grums å hem, när vi var i Karlstad,.





Säckväven och blommorna köpte ja i Karlstad. Gillar den! 
Hoppas att ni gör det med!


Kramar

4 kommentarer:

  1. Kul med fågelhuskortet! Och påskkorten var väl verkligen inte deppiga? Tycker inte jag i alla fall... Tavlan blev skitsnygg, tror att Lina kommer gilla den! Jag sa ju att du skulle gilla säckväv. ;)
    Hoppas att ni får det kul ikväll då! Har du fixat tejp än förresten? Annars kanske en fika här imorgon kan vara intressant?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Å så många fina saker du skapat!
    Tack för att jag fick kika in och kolla runt.
    Du får gärna hälsa på hos mig om du vill ;)

    SvaraRadera
  3. Men åh vilken söt liten påskprydnad!
    jag ska inte ha påskris i år. Kommer att bli helt massakerat av katterna, misstänker jag...
    Påskkorten är väl inte de minsta dystra?! Supersnygga, tycker jag.
    Hoppas ni får en rolig kväll på "forn-uppträdandet" :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. He, he, jag hittade bästa presenten till din käre far!! http://www.roligaprylar.se/Angry-Birds-Braedspel.html

    SvaraRadera