fredag 11 maj 2012

Helg!!!

Igår var vi i klassen (nästan alla) i Gbg och roa oss med två lärare. Vi hade det JÄTTE roligt trots att vi alla blev jätte blöta, tack vare allt regn!
Vi började med en promenad i...


Slottsskogen





Det var så fint att gå där. Bokarna är så gröna nu..
Vi kom till en mycket rolig lekplats oxå.... Var tvungen att klättra och testa sakerna som fans där. Bla en plåt rutchkarna, som för mej sluta i en trappa. Slog mej inte, den var skojig och gick väldigt fort...
Efter en fika gick vi vidare till...

Naturhistoriska museèt





Emma och Ida



Pray och Ethel

Jag och Sandra 


Efter en sväng och lite nyfunnen värme drog vi vidare och åt.
Maten var god, men så lite på talrikarna....
Ut i regnet igen. För några av oss åkte hem, men tappra 7 blev kvar... Fröknarna ledde oss till Korsvägen i snabb takt, där sa dom oxå hej då. Vi knalla in till...


Universeum



Sandra och Emma leker Lo

Några snokar



Kolla in den söta apan



Vi kom hem strax efter sju på kvällen. Jag var blöt ända in på skinnet...
Men vi hade en TOPPEN dag, trots regn!!!
Är nästan helt slut idag, var många intryck igår.


Tack för att lämnar spår här vänner!
Kramar


Gästboken


Sandra har målat dessa!

4 kommentarer:

  1. Vilken kul men intensiv dag! Gött med helg, jag jobbar hela helgen. Skönt att slippa sitta hemma och inte ha något att göra... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig resa!!
    jag har varit i Göteborg en gång. Det är nackdelen med att Sverige är så långt, jag har en bra bit dit.
    Fina foton också.
    Gillar den söta astronauten :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh så många härliga bilder från er dag! Kände mig nästan som om jag var med - du är så bra på att skriva, beskriva och fota!! KUL!!!
    Göteborg är ju lite långt bort för oss på ostkusten, men när jag varit där har jag tyckt att det var en "go sta"!!
    Hoppas du inte blev förkyld av all blöta!
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Åh va mysigt de såg ut! Saknar verkligen klassen!

    SvaraRadera