söndag 28 augusti 2011

Regn å ryggont...

Gör att pyssel är ett jätte bra tidsfördriv!
Fick gör ont i ländryggen i Torsdags, gick till en kiropraktiker som bände å pina mej.
Förskjutet bäckene som han kan fixa på några behandlingar. Har ont än, men inte lika ont, rådfråga på vårdcentralen om värktab. Eftersom jag har starka piller mot migränen, skulle jag ta de i kombination av vila.


Så jag har varierat mej med pyssel, gå lite och soffan.
Jag satt och fundera på vad jag skulle pyssla, gjorde ett nytt N.E.C kort. Allt förutom cardstocket och boksidorna är ifrån BoBunny.






Gjorde ett kort till Viktor som blir 5 år i höst. Han bara ÄLSKAR dinosaurier

Jag fixa ett kuvert oxå


Det blev några bitar över när jag gjorde n e c, så jag gjorde två kort.



Sen bara blev det två kort till av bara farten, enkla kort utan massa bös på - nästan iallafall :-)

KRAMAR PÅ ER ALLA!!!

4 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina kort du gjort!!
    Ja, tänk att dinosaurier är så populära :)
    Min systerson älskar också dom.

    Hoppas verkligen att din rygg snart blir bra!
    Vetevärmare och spikmatta rekommenderar jag. Inga mirakelmetoder med lite lindring iaf.

    Tack för din kommentar i min blogg!
    Kan berätta att kökssoffan medföljde huset och har stått där "jämt". :)
    Tyvärr är det lite si och så med de där nybakade bullarna, haha ;)

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du har gjort!
    Albumet med Ingvar gjorde jag klart när jag ändå hade din bia hemma, lika bra att passa på. ;) Besöket på akuten i fredags var för att Freja hade fått någon typ av insektsbett på fotleden, så den hade svullnat upp, var knallröd och stenhård. Så hon fick penicillin, så nu ska det väl bli bättre. På tisd em om du inte har något bättre för dig, har du lust att komma upp och kolla på Dumma mej då kanske? Vore trevligt att träffas. Lycka till imorgon!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. VAD FINT DU HAR GJORT. B

    SvaraRadera
  4. Å så mycket vackert du har åstadkommit! Skönt att få lite extra tid även om anledningen inte är rolig...
    Krya på dig fort!
    Styrkekramar från mig!

    SvaraRadera