tisdag 2 augusti 2011

Sol och bad!!

Hej där ute!
Visst, i allära för värmen.. Men det blir lite förmycket.
Har kämpat med ett dumt huvud, det hänger me men inte mycket mer.


Igår efter jobbet åkte jag upp till min vän, vi har inte setts på hur länge som helst. Båda jobbar dumma tider och när någon av oss är ledig, jobbar den andra!
Men igår blev det kaffe å blåbärs glass, prat å så.
TACK för den kvällen!!!


Har pysslat lite mellan jobben...
Min styvfar har fyllt 60 år, gjorde ett fyndigt kort till honom. Men jag har glömt att ta kort på det....
Kommer att göra det sen, så att ni får se det.
Men jag har gjort en dubbel lo på far som kommer här.


Hade BÄST i värmen!!!










1 kommentar:

  1. Tack själv! Det var på tiden! Får se till att träffas snart igen! Fina layouter du har gjort! :)
    Kram, Eriksson

    SvaraRadera