torsdag 28 april 2011

Aktiviteter under påsk

God morgon världen!


Gott att det inte är lika varmt idag. Jag och far ska ut och åka senare.Kanske du vill ha några tejprullar när vi ses nästa gång Linda???
Köper några extra ifall om att (är ju inte säkert att vi kommer till Jönköping idag)


I påskhelgen har vi gjort mycket, tänkte visa några bilder. De är vanliga foton, har inte framkallat än.
Kanske det blir dubbla senare, när jag har scrappat dem...
Skriver lite om korten under dem.


Karmar i morgonstunden!!
Här är vi ute och letar murklor, blev några stycken

Vi tog vägen förbi Ramhultafallet


Hitta en skum "blomma" intill fallet

Påskafton, hos min moster och morbror. Jättegoda

Årets första dopp...

Åter till påskafton

Underhållning

Här hjälper vi till i kompisens fars trädgård, långfredagen

Vi hann till och med grilla på påskafton hos syster

Det blev en tur på Balder oxå

2 kommentarer:

  1. Tejp är alltid bra att ha, så det är klart att jag vill!

    SvaraRadera
  2. Men hjälp! Här vänder jag ryggen till i en månad för att jag inte har något internet, och du har lyckats producera jag vet inte hur många inlägg! Om du inte aktar dig så gör du inte annat än att sitta vid datorn.. ;) Jättefina alster du lagt upp förresten, du är grym! :) Kram på dig syster <3

    SvaraRadera