lördag 2 april 2011

Ännu ett..




Lägg till bildtext
Med detta Never ending card tog ja hem 1:a pris





Vann tredje pris me denna 

  Ja, nu är ja ju inte alls haj på det här me dator!!! Men för att vara andra ggr ja gör det här så får de bli så här. Hade tänkt att denna text skulle ligga över korten... Men man är väl inte sämre än man kan ändra sej!!! Jo, dessa två alster gjorde jag på Svenska scrapbooking mässan och träffen i Karlstad den 5-6 Mars. Det var två av utmaningarna på söndagen. 
Väl mötts kamrater, Kramar!

3 kommentarer:

  1. Linda, Linda, Linda, du är helt fantastisk! Grattis till förstapriset! Men jag tycker i alla fall att drakkortet du gjrode till Alices dop är det finaste kort jag sett. Jag SAKNAR dig, varför ses vi så sällan? Du är ju den enda människan i världen som känner mig sen vi var barn.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Otroligt snygga kort - förstår att du fått pris för dom!

    Och vilket snyggt broderi i tidigare inlägget! jag har också broderat mycket förut. Har inte tänkt på att visa det i bloggen, men nu kanske jag gör det :)

    tack för din kommentar i min blogg! Blev jätteglad.

    SvaraRadera
  3. Jättefina alster du skapat! Wow!!!

    SvaraRadera