söndag 3 april 2011

Söndags mys

Då var söndagen snart till ända. Härligt att gå till vardagen och rutinerna igen ;-)
Idag har jag varit med mina håriga vänner. Balder fick en genomgång så det heter duga. Snacka om att han fäller.... Borsta man och svans, det gillar han inte riktigt. Hårfager hade var ett mycket bättre namn på han, har aldrig träffat en häst som är så noga med sitt hår. En gång när jag kom hade töserna i stallet gjort inbakad fläta i hela manen, han skämdes så!!!
Även Grålly och Lizzy har fått en stund med borsten, Najmy var väldig "ålig". hon har så svårt att vara stilla. Grålly lyckades hitta påskfjäder påsen när jag var hos Balder. Det låg fjädrar över hela köksgolvet... Hur lyckas hon med att få upp den?? Jag har även hunnit med snubben min. Ha en bra kväll och en SUPER Måndag vet ja!!! 
Kramar

1 kommentar:

  1. Fast Grålly är ju en jäkel på att få upp plastförpackningar, det har vi ju sett innan... ;)

    SvaraRadera