onsdag 6 april 2011

Lill lördag

Redan onsdag!!!


Fort går dagarna. Synd bara att det regnar å e gråt å trist ute.
Jag har lyckats göra några färgglada påskort, snart klar me alla mina kort som jag ska skicka i år. 


Dessutom har jag nästan fått tag i det som jag behövde till min dumma idde jag har i huvudet!
Tänkte sätta mej å kolla, pilla, känna litte på den idag... Kan bli en katastrof men det får jag ta! 
Gjorde en låda igår. Innehållet i den blev inte alls som jag tänkt mej, men jag är nöjd ändå. 


Nu smyger Grålly och Najmy på skatorna i varsitt fönster i köket. De låter så roligt när de "darrar" på käken. De är helt  uppe i det så de hör inte mej... Eller så bara de skiter i mej just nu ;-)
Ha en SUPER dag på er!! 


Kramar

2 kommentarer:

  1. Lådan blev jättefin. Det finns ju större papper på bokhandeln, kanske skulle köpa såna till den? Så den håller ihop ordentligt menar jag... ;)
    Korten är superfina de också. Gillar speciellt det i mitten av någon anledning.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina alster!!
    Ska bli spännande att se sen vad du har för idé! För du visar väl? :)

    Katter är så härliga! Fina foton du tagit av dom i förra inlägget. Min katt Molly ligger just nu i min tröja så jag ser gravid ut :)

    Bladen på mitt påskkort, som du frågade om:
    det stora nertill är köpt hos Hobby och hantverk (min favvo-webbutik) och det lilla murgröna-bladet kommer från en konstgjort växt i kruka, köpt på Dollarstore. MÅNGA blad i olika storlekar för liten peng.

    Tack för din kommentar!

    SvaraRadera