måndag 18 april 2011

Soldille

Nu var det måndag igen...
Grilla igår, första grillningen i år, har grillat korv i vinter över eld men inte riktigt samma sak.
Helt underbart ute nu.
Solen lyser från en jätte blå himmel, varmt å gott ute är det oxå.


Typiskt att man måste vara inne när det är så fint ute.
Ska ha ett sminkparty här mitt på dagen, har bakat chokladmuffins, kolakakor. Röjt lite överallt och nu väntar jag på att tiden ska gå.


Har inte gjort något sen sist men något gammalt har jag allt på lagre till er!!!
Blev inte så gammalt kort. Gjorde detta till Skrotbokens april tävling, men mitt andra kändes mer bara.


SOLIGA Kramar på er!!


Här har jag använt en gulfärgad färg för att förhöja det rullade pappret
Har använt crackle paint på bakgrunden

1 kommentar:

  1. Detta var också jättefint, men det andra är bättre som tävlingsbidrag. Hoppas ni hade kul innan!

    SvaraRadera