måndag 11 april 2011

Idèn

Nu kommer min idè ut...
Igår var vi hos min kusin, hon fick den som inflyttnings/födelsedags present.
Jag har fuskat lite, huset har jag köpt på en blomsteraffär. Hade tänkt att göra ett själv, men det får bli en annan gång!
Pappret jag har använt är Magnolias, fåglarna är oxå från en blombutik.
Man kan hitta väldigt mycket att pyssla med i blombutiker, ok det är inte alltid så billig men,men...


Var på loppis i lördax, hitta massa olika spetsar för nästan inga pengar alls. Hitta även en spetsgardin, den kan man nog använda till något bra. Fanns hur mycket som helst där. Mitt huvud gick på högvarv...
Snacka om att få idèer och att det börja klia i fingrarna!


Ha nu en jätte bra Måndag allihopa!!!



Kramar

1 kommentar:

  1. Så fin! Och jättegulligt att den är på pinne! Vilken loppis var det ni var på??

    SvaraRadera